en dag på jobbet

fredag idag, nu har jag helg ! Yes. lite knäpp känsla att längta till helgen, jag har inte gjort det på flera år... på jobbet har jag ganska så tråkigt faktiskt, sysselsättningsmässigt annars blir ju allt vad man gör det till, så jag o Robin försöker göra det bästa av situationen genom att t.ex som igår och idag: Robin bygger en pappmodell av en minimoto

Den blev helgrym!!

En riktig Beauty

Den fick sej ett fett avgasrör också

Men själv kollade jag bar på medans Robins kreativitet löpte amok,
det var liksom bäst så tyckte jag, att bara övervaka och beundra..
jag börjar få riktigt ont i fötterna av trätofflorna vi fick som
skulle skydda våra fötter. Det är inte bra!
Hela familjen utom jag o Eve hade åkt till Hova riddarvecka

när jag kom hem, jag ville gärna följa med dit.
Men nu jobbade jag så det gick inte, det får bli nästa år istället.

"Vad vi anser vara sant är antingen sant eller blir sant genom våra erfarenheter." - John Lilly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar