Vad ska jag skriva om då?
Att jag ligger med kläderna på i sängen? bredvid jennifer..
O slapp-glor på tv, gamla repriser o sånt skit som går på vardags förmiddagarna.
Sjukskriven idag, mådde inte så bra igår, och hade spränghuvudvärk inatt.
Bara låg o vred o vände på mej, men Jennifer märkte inget, hon sover riktigt djupt, när hon väl sover detvillsäga.. men nu mår jag bättre. Jag tror att det är kroppens sätt o ge mej en hint om att det är lite väl mycket o göra nu.
Repetitioner så in i helvete, jobbet är jobbigt o slitigt, livet känns allmänt stressigt tidvis...
Och biljäveln måste fixas iordning innan beiktningen.. PUH!!!!!
Men vi försöker o strukturera upp allt o göra listor o skriva i kalender. Det funkar bra.
Just a lot to do.

Men som Nike säger; Just do it!

hahah humor

Vi ska på husvisning senare idag, ett sött litet "pepperkakshus"!
Det har varit till salu ett tag nu, så förmodligen är det nåt som är tokigt.
eller så ar det inte det, folk som jag har pratat med har vitt skilda uppfattningar om det huset.
en del säger att det är ett ruckel, en del säger guldläge. Etc etc...

Spännande ska det bli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar